czwartek, 24 lipca 2008

Eeee....

Jak to sie nazywało... qrde no.... ten tego... A! już wiem, Dobry wieczór! ... Hm to tak na dziendobry, tzn wieczór... noc.... no na powitanie, zacznę od przedstawienia sie... Jestem Drow. Dobra koniec bo sie rozpisałem . Ok, żeby ten post nie był do końca bezsensowny , postanowilem wypierdzielić z jakimś kretyńskim wierszykiem, tak więc oto przed Państwem i nie państwem, w konkursie poematu kretyńskiego, wiersz pod tytułem Drow!

Ekhem raz dwa trzy (dalej nie umiem liczyc :<), próba mikrofonu XD
"Dwadzieścia lat temu co nie miara, przyszła na świat poczwara! Drowem sie nazywała i wszystkich wokoło wqrwiała !
Nie miał on zalet, lecz same wady,
Wiedziały o tym nawet owady....
Czego się dotknął - rozwalił...
RĘCE KTÓRE (KA)LECZĄ o nim mawiali.
I jeśli znajdzie sie bohater co uwolni świat od tego idioty,
Stanie się herosem, otrzyma krzyż złoty!!
Imię jego rozsławiane będzie w legendach,
A wszystko przez Drowa, bo straszna to MENDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111oneoneone"


Dziekuje dziękuje, nie klaskajcie, prosze, nie wstawajcie.... no ja wiem że mam talent, ale przestańcie, rumienie sie ... Ok, późno, tzn wcześnie, pooglądam gundama i idę spać... XD to jakby to powiedziała ta swinia z looney tunes And th...th....th.. th..that's all folks! XD


Brak komentarzy: