piątek, 3 kwietnia 2009

2 prawdy o anime XD i straszne odkrycie

No tak ostatnio dużo myśle z moimi kolegami demotywatorami (damn jak to brzmi XD) Doszliśmy do pewnych wniosków... Pewnie po przeczytaniu tego zrobicie coś w stylu:

I doskonale was rozumiem XD no to pierwsza prawda:

Oj tak dużo facetów tylko dlatego ogląda anime xD (nie mówie tu o sobie XD, moje ulubione anime to excel saga i code geass, a ich glowni bohaterowie nie sa zbyt szmexi, tzn Excel napewno nie XD, a Lelouch to facet... szmexi ale facet... XD NIE, NIE JESTEM GEJEM XD!). Powstało nawet coś takiego:

Pierwsza myśl to pewnie coś in that way:

Ale co komu po poduszce XD, tzn fakt są takie jednostki dla których prawdziwe kobiety są poza zasięgiem (czemu sie na mnie gapicie! XD ja do nich nie należe XDD) i pewnie do nich skierowany ten produkt xD. A co do miny wyżej, należy ją ograniczyć, bo Lolitki nie śpią! Tak tak, odkryłem, że już nie są wystraszonymi owieczkami... teraz to one poluja na pedobeara i jego uczniów XD poniższy widok już nieraz mnie spotkał XD:

Także..... taaaaakże XD uważajcie na swoje dupy misiaki XD Drow Offline XD



Brak komentarzy: