piątek, 2 października 2009

Oh noes!!

No więc podle zacząłem obrazkiem, ale nic innego nie mogłem zrobic :P. Nie mam neta juz 3 miechy, wszyscy tesknią (ale tylko Rysiu ma łoczera XD :*). No niewiem ile to jeszcze potrwa, oby krótko XD. No dzisiaj w klimatach troche szkolnych, jako że zmieniam uczelnie (nie z własnej woli XD)

I tak oto nauczyciele w polsce zabijają młode talenty XD


A może i nie XD upór się opłacił XD


Też chcę takiego Tatę! XDD


I powiedzcie, że dzisiejsza młodzież nie jest wypaczona (chociaż wie co dobre XD), dobra to wracamy do tematów ogólnych XD dzisiaj dość poliszowate demotki XD


Mistrz wyczucia i kamuflażu XDDDDD


Nie muszę komentować XDD


Oh how I love thee XDD


i Cola może się schować XD


A turbodymomen dalej żyje w biedzie xD


That was dark was it not? XD


Lepiej bym tego nie ujął ^^


I magia dzieciństwa prysła XD


Nowoczesne nazewnictwo bywa zgubne xD


Trzeba to wypróbować XD


Koty też rozjeżdzają a nie marudzą panie jeżu XD


Fakt, już dzisiaj są xD

No koniec tego szaleństwa, odezwe się znów gdy będę miał neta, a narazie so long moje /b/tardziątka XD

2 komentarze:

Rychu pisze...

Yay notka ^_^ a co do tego neta nieszczęsnego... ja bym po 3 miesiącach się zaczął ciąć xD btw why blog Kapi nie działa tylko wyświetla się ten okropny tekst: "Nie znaleziono szukanego bloga." ?

Rychu pisze...

Yay notka ^_^ a co do tego neta nieszczęsnego... ja bym po 3 miesiącach się zaczął ciąć xD btw why blog Kapi nie działa tylko wyświetla się ten okropny tekst: "Nie znaleziono szukanego bloga." ?