środa, 31 grudnia 2008

Crappy new year! XD

Ohhh tak nadchodzi koniec roku XD (hell yeah! XD) i tak jakoś no chciałem wam złożyczyć najgorsze życzenia ^^. Żeby wam fiutki poodpadały (ew urosły XD to dla pięknych pań xD), niech wam sie pocą stopy XD, niech wam nie staje/nie macie ochoty, żebyście zbankrutowali i pochorowali sie, nikt was nie lubił i nie kochał i innych złych świnstw XDDD. Coś w tym stylu też wam życze:

I tego też XD:

A tu dla wszystkich którzy planują dzieci, bądź związać swoją przyszłość z matematyką XD:

A na koniec zajebiaszczego sylwka, nie spędzanego w domu przed pc (jak ja XD ale ja z obowiązku, zresztą będę z mi podobnymi, szkoda ze nie irl, ale cóż takie coś by znacznie przyspieszyło koniec świata. XD wiec będzie masakra XD juz chce sylwka XD), bo to w sumie żallll XD mózgi wam wyparują (too late XD) etc. No nic, Adios Idiotos XD

3 komentarze:

Lyla pisze...

Adios Idiotos!
Adios Cipkos!
A ten dzieciaczek jest taki słitaśny *__* mrau xD
No i tego sylwka spędzisz ze mną! Bo Talib zrobił nas w ciula i poszedł sie dymać xDD No to będzie wesoło ^^ Bój się, bój xD

Drow pisze...

BO Talib to francuzka świnia XD

Kapelino pisze...

T-T Dlaczego zawsze dajesz tematy o tym co Ci mowie i wiesz, ze jest dla mnie wazne? Czyli religia, dzieci, Bóg itp.? Jakas aluzja?

Szczerze mowiac nie wiem, czy powinnam Ci to pisac. Teraz wezmiesz sie za mnie i inne, co = krecenie sobie beki jeszcze bardziej niz wczesniej.

Ehu Ehu.. Bede tego zalowac.