wtorek, 23 grudnia 2008

SUPRISE RETUUUURN! XD

Tak tak, suprise XD powróciłem!! Otóż cudna neostrada znów zezłościła sie za pedopropagandę i odłączyli mnie od neta. Wstałem rano, podchodze do kompa, włączam a tu zonk, ni ma neta, minę miałem coś w tym stylu:


No i wypowiedziałem te same słowa co evildawg XDD. Zadzwoniłem szybko do neo chcąc strungnąć herosa, no i skończyło sie groźbami od nich, że jak nie zapłace rachunku który oni gdzieś zgubili to wybiją mi rodzinę. Że z radością przyjąłem te groźbę, przyjeli inną taktykę i zagrozili że już nigdy nie będę mógł sie czuć bezpiecznym schylając sie po mydło w płynie we własnej łazience (w sumie nigdy nie nie czułem XD), więc zagrozili, że zasypią mi chałupę kartoflami gatunku bulwy peruwiańskiej. Tak więc skończyłem kozaczyć bo wiem jak to gówno, ekhem kartofle cięzko sprzedać XD. 

A na koniec posta... UWAŻAJCIE NA POKÓRCZY!!! PRACUJĄ DLA TP.S.A!!!! XD They're fukking sneaky XD (nie, to ostatnie nie ma nic wspólnego ze snickersem XD)


1 komentarz:

Rychu pisze...

5 dni bez neta?! Oh noes! no ale na szczęście już masz z powrotem x)