niedziela, 29 listopada 2009

Cięzki żywot 21 latka XD

No tak, juz ponad pół roku mam te 21 lat i średnio się idzie przyzwyczaić jak ten czas zapier...leci XD. Ale nie o tym chciałem pisać ^^ Dzisiaj nieco refleksyjnie... Spójrzcie jak świat schodzi na em psy? No coś w tym stylu, tak czy siak źle się dzieje. Kiedy ja byłem młody (oh oh wieki temu XD) frajdą było bieganie kretyńsko po dworze, zabawy w chowanego, ganianego, napierdzielanie w piłkę nożną za blokiem, śmiganie po huśtawkach i budowach. Jedynym problemem była niepogoda... Dzisiejsza młodzież? Ich główne rozrywki to nadupczanie w mmorpg/cs'a/quake i tego typu... A Największym problemem nie jest brak pogody, lecz raczej brak prądu ^^. O ile do gier nic nie mam, za to mam do braku umiaru w nich ^^ (mówi to Drow który w czasach matur grał jak oszalały XD)... Może jestem noulajfem, gamerem etc, ale znam też umiar ^^ (wiem wiem, to niesamowite xDD). Ogólnie, kiedyś dzieci były ciemniejsze i jakoś tak jak to nazwać... niewinniejsze? Kiedyś to my o seksie etc musieliśmy dowiadywać się od starszych... niedługo dojdzie do sytuacji, że to starsi będą sie młodszych radzić... Porażka, świetnie ukazuje to poniższy obrazek:
Dość zabójczy i brutalny muszę przyznać XD ale demonstruje tylko jak polskiej mlodzieży przewraca się w dupach... Przykładem jest choćby zwany przeze mnie nurt "Dzieci Focusa" a mianowicie dzieciaki przesiadujące całe dnie w centrach handlowych (myślę że z tego też wyszly słynne galerianki :P). Pamiętam kiedyś zmęczony walnąłem się w Focusie (centrum handlowe :P) na fotel, byłem zmachany, czekałem na znajomych. Niedługo potem zjawily się dzieci Focusa i praktycznie warczały na mnie żebym zwolnił ich miejsce modłów XD. Na szczęście miałem broń w zanadrzu i potraktowałem biednych gówniarzy moim najstraszliwszym ze spojrzeń, w stylu "zostaniesz moim przyjacielem?" XDDD dzieciarnia rozproszyła się w mgnieniu oka, ale jeszcze długo obserwowali mnie zza rogu xD. Eh eh sie rozpisałem dziś! XD Na koniec chcę też podkreślić, że kryzys dotknął też zwierząt, biedne puszyste bydlaczki muszą walczyć o dom! Tak jak nasz Kochany Kotek Obstruktor, który dobrowolnie wystawił się na allegro, by znaleźć nowy dom... (rodzice skrzywdzili go imieniem XD):
Kochany prawda? XDDDDD No nic, do napisania znów >:3

1 komentarz:

Rychu pisze...

Odnośnie gier... faktycznie coś ostatnio przystopowałeś ( jest to co najmniej dziwne =3 ) i nie udzielasz się na EuphRO xD