czwartek, 14 stycznia 2010

Shiny!


Zaczynam dość wesoło. Dawno nie pisałem, no cóż nie miałem weny. U mnie po staremu, RORORORORORORORO tzn w Ro w przerwach.... e no nieważne :P. DO tego studia, dośc wymagające w porówaniu do poprzednich... no cóż ^^ Do tego mnóstwo książek różnej maści i piekielnie wciągających, kilka filmów, czasem kino i mnóstwo wredności, od taki sobie żywot paskudy Drowa XD, często też na studiach mam dylemat poniższy, ale cóż, codzienność studenta, czyż nie?
Dobra, więcej nie mam do dodania, zbliża się seeeesja ;> także cześć i czołem, z sonic blowem XD
A na koniec pamiętajcie starą mądrość życiową, że obraz to nie windows, sam sie nie zawiesi xDDDD

5 komentarzy:

Kapelino pisze...

Na jakim serwerze grasz Drowie? ;o

Rychu pisze...

Sesja powiadasz, hmm... to oznacza naukę? Brrr xD

Drow pisze...

Kapi na takim na którym Ty nie grasz muahahahah XD

Rysiu, sesja oznacza nauke dla większosci, dla mnie oznacza mniej konukrencji na expie i wiecej afk expa XD

Kapelino pisze...

Gupi..;<

Robax pisze...

Drow, pamiętasz?;> nie mów że w RO grasz:D
Robax