poniedziałek, 18 sierpnia 2008

Baziuuuum! XD

Hmmm miałem dzisiaj dziwny sen... bardzo dziwny XD. A więc śniło mi się, że byłem znów w zabrzu ekipą tak jak wtedy i Tsu rzuciła pomysłem że gramy w 2 ognie. Wszyscy ochoczo przystali na tę propozycję i rozpoczeliśmy grę. Matkami (to Ci co kuszą? XD niewiem jak to sie mówi, Ci co tafiają w bydlęta przeciwnika) byli koledzy od Tsu. Ja bylem z Wojtkiem, Kapi z Tsu. Mimo malej ilosci ludu, gra szla dynamicznie XD. Spalili Wojtka i Kapi, i na przeciwnych polach zostalem ja i Tsu. I wtedy gra potoczyła się dosyć dziwnie ekhem XD Otóż Kapi z Wojtkiem zaszli mnie od tyłu, ogłuszyli i związali. Potem piłki poszły na bok a wszyscy poczęli obrzucać mnie różnym żelastwem, kamieniami itp.. Musiałem celnie unikać ich stylem gąsienicy, bo w końcu byłem związany. Po pewnym czasie zirytowani oprawcy XD (tak wy! XD) znudzili się ciągłym nietrafianiem, po kolei zaczęli wyciągać ręczne granaty odłamkowe. Wszyscy prócz Tsu, ona bowiem wyciągnęła tylko kij baseballowy (wzruszyłem sie wtedy, taki akt litości T_T XD). Granaty poszły w ruch i w rytmie wesołych kaboom obudziłem sie, spadając przy okazji z łóżka, uderzając głową w stolik XD. Hmm także sen był pokroju tego o kukre XD chyba mam manię prześladowczą XD no nic, do następnego posta! XD ;*

3 komentarze:

Kapelino pisze...

O tak ! Jak przyjedziesz nastepnym razem to naprawde Ci tak zrobimy w Wojtkiem ;D

Astel pisze...

omg, Ty i Twoje sny Oo muszę Cię poznać z Kamilą, jej sny o psychodelicznych, jadowicie zielonych kotkach z siekierami i fokach gryzących ją po kostkach są mniej więcej na Twoim poziomie i myślę, że się dogadacie :P chyba się cieszę, że ja nie pamiętam swoich snów, bo dołączyłabym do Waszego szlachetnego grona śniącego takie dziwectwa oO
a ja ogólnie straciłam głos i nawet nie mogę sobie na nikogo pokrzyczeć :< masakra, nie?

Drow pisze...

Ty i nie krzyczeć?! Massssakra, przecież to tak jak nie Ty już XD Albo Cie podmienili kosmici i teraz przeprowadzaja na prawdziwej Astel szalone experymenty (znając Ciebie to prędzej Ty na nich XD), a podrzucili marną imitację bez skilla w krzyku XD. Hm no sny mojego pokroju XD chętnie poznam tę psychodeliczną Kamile XDD nie będę sie przynajmniej czuł odizolowany od społeczeństwa w moich milusich snach xD. A Kapi jak macie taki zamiar tooo eeee wiesz, bede mial problemy z dojazdem XD