wtorek, 5 sierpnia 2008

Utahaha XD


To Ty jeszcze czytasz Astel?! XD myślałem ze moj blog juz nie zajmuje Twojej uwagi XD. A co do tamtego, to taki spory zboczuch z Ciebie nie jest XD, troche większy od Ed Elrica XD (ale uważaj, zaczął pić mleko! XD). I nie chcialo mi sie pisac tego w komencie, to moj blog, moge se pisac gdzie chce XD muaahahahahahah! A co u mnie? Po staremu XD nic nowego itp. A nie! jednak jest rażąca zmiana! XD zacząłem czytać Pratchetta XD może nie bede go tak bardzo nienawidzil skoro qmpla ktory 2 lata mi co minute o nim napierdalal, nie bedzie w poblizu XD. Zacząłem tak czy siak od 3 wiedźm, bo mają motywy mojego Kochanego Hamleta <3. Aaaa właśnie przypomnialem sobie mala anegdotę z życia Drowa:
*Drow wymienia sie ze swoją qmpelą zdjęciami*
Drow: No w tych ubraniach wyglądasz jak obraz picassa, albo jak tablica ogłoszeń XD
Dalharill: Fuk off :<. Ale wiesz Drow, dziękuje Ci, dzieki Tobie zrozumialam co znaczy przystojny mężczyzna <3
Drow: Oo niby co?
Dalharill: Całkowite Twoje przeciwieństwo XDDDDDDDDDDDDDDDD!
Dziekuje dziękuje, samoocena spadła o 5 pktów XD

9 komentarzy:

Astel pisze...

owszem, jeszcze czytam, ale porównując mnie do Edzia skutecznie mnie do tego zniechęcasz ;P ja i Ed?! jedyna rzecz, która nas łączy to fakt, że ja też nie lubię mleka! Edzio to taki grzeczny, ulizany chłopczyk w porównaniu ze mną! spytaj Cira, jeśli nie wierzysz, do jakiego stopnia jestem zboczona >:3
i czytaj tego Pratchetta, czytaj xd akurat Trzy Wiedźmy fajne i dobre dla beginnera :P
anegdota zajebiaszcza xDDD *turla się*
i zgadłeś, nie chciało mi się prosukować na nic ambitnego, bo właśnie wstałam i jestem śpiąca ;P

Drow pisze...

Uuuuu zawiodłem się XD myślałem że mnie zgromisz Oh Sharpy One XD, żadnych Cirów nie znam XD ale kiedyś nie omieszkam spytać XD a do Eda to z tego co pamiętam tylko on miał porblematikoł ze wezerostem XD, no ale jestem zaszczycony że jeszcze czytasz te moje brednie XD

Kapelino pisze...

Ale z Ciebie pupa Drow.. Pominąłeś mnie..

Drow pisze...

Bo wiem że Ty to czytasz Kapi ;3

Astel pisze...

Drow, Ty ofiaro, jak mogłeś koleżankę pominąć? :< zawiodłam się na Tobie! *grande foch*
ja nie mam problemów z wzrostem ;3 ja ogólnie nie mam problemów xD
i serio mi się nie chciało rano prosukować, jeszcze mi się zaspało ciut i musiałam się spieszyć :P a opłaca mi się chodzić do pracy, bo dostałam lizaczka <3

a Cir to Merci z Luny, trza było zwracać baczniejszą uwagę na guild mates~!

Kapelino pisze...

No i co, że ja to czytam? Mogłeś napisać parę miłych słów na mój temat, no chyba, że już mnie nie lubish xD Wiedziałam.. Ehh.. Sayo!

Drow pisze...

No tak obraźcie se i nie czytajcie i nie piszcie, zrobie sobie wirtualnych przyjaciół co będą mnie Kochac itepe xD

Drow pisze...

A co do Luna to Astel od długaśnych czasów troche tam nie gram, pozatym w życiu sie nikt z gildii do mnie nie odezwał XD

Astel pisze...

tak, a Ty się trochę poemoś, na pewno będzie Ci lepiej xd
[kłołt]pozatym w życiu sie nikt z gildii do mnie nie odezwał XD[/kłołt] a ja to co, pies? :P
aaaa, zaraz się spóźnię do pracy, szit! *znik*